-
ForfatterIndlæg
-
19. december 2013 kl. 22:06 #64660
Lars D
127 Indlægog så den ægte
Attachments:
20. december 2013 kl. 00:07 #64663
Vincenzo
38 IndlægLancia Fulvia har jo 50 års fødselsdag i år. Lancia Club Nederland, havde bla. et arrangement på Zandvoort. (Google search, og du skal finde) Masser af billeder og videoer af Fulviaer i alle afskygninger findes nemt på nettet. Tilsyneladende bor den røde nu i NL. Den ser ikke ud til at være lavet til mennesker af over gennemsnitlig nordisk højde. Men er den ikke også både kønnere og mere anvendelig med tag?
20. december 2013 kl. 00:12 #64664
Peter Plys Karlsen
586 IndlægLars D… jah, jeg var helt sikker på at den Volvo kunne slå fødderne væk under dig…hva´så?
Jeg kan ikke se den ægte vare -men faldt over nogen kommende auktioner på Coys – der er også noget Lancia – kunne denne friste?og lidt om den… http://www.coys.co.uk/auction.php?itemID=4296&auctionID=39
Attachments:
20. december 2013 kl. 09:58 #64700
Claus Ebberfeld
604 IndlægEn åben Lancia Fulvia minder mere om en cykel. Det er det bedste argument jeg kan finde.
Lars D, andre ting jeg ved om dig og din kommende bil, som du åbenbart ikke selv ved: Du vil ikke have en replika.
20. december 2013 kl. 16:37 #64703
Kai
583 IndlægIkke alle cykler er lige gode.
20. december 2013 kl. 17:37 #64705
Connoisseur
243 IndlægHer er den. Pris ca.5-600.000 på auktion ved COYS i Belgien den 18. Januar.
OSCA bygget af FissoreAttachments:
20. december 2013 kl. 20:35 #64750
Kondrup
464 Indlæghttp://www.carandclassic.co.uk/car/C439345
Så er det bare en tur i lufthaven……………………….og en lille køre tur hjem ;-)
Attachments:
21. december 2013 kl. 23:01 #64863
Claus Ebberfeld
604 IndlægHan skal ikke have en rød, Lars K – prøv lige at se (ja, det vil sige, det er jo mest Lars D, der skal se) hvor lækker den er i creme: http://www.carandclassic.co.uk/car/C416650
Prisen virker næsten for god til at være sand, men der står den har “Lancia Club and Zagato Car Club identity paper”, så det er jo bare at kontakte klubben. Renoveringen er tilsyneladende fotodokumenteret, så Lars D kan sove roligt. Og motoren er tunet, som han også drømmer om (selvom jeg ville fraråde det, men nu er det jo ikke mig der skal have den her).
Lars D, forklar mig lige, hvorfor du heller ikke køber den her?
22. december 2013 kl. 09:45 #64870
Kondrup
464 IndlægClaus E. Nu er den jeg linker til ikke RØD men Orange! Lars D, har selv nævnt en Orange Fuliva Sport.
Og den Creme farvet du linker til er ikke Creme farvet men Gul! lys gul altså… Måske du skal forbi optikeren have justeret farve filteret ?? ;-)Men den er helt sikkert flot i den lyse farve, om end nogen vil finde den noget fesen!
22. december 2013 kl. 10:06 #64871
Connoisseur
243 IndlægVi har skrevet stolpe op og stolpe ned, om en bil som kunne være Lars D’s næste klassiske bil.
Helt ærlig nu må han selv komme på banen, ellers er jeg en smule bange for at jeg mister respekten for ham.
Hvis man har et budget, som hans nævnte, og med den stribe velbegrundede forslag som er indkommet, så burde bilen være indkøbt.Så var dette her min første tanke omkring hans oplæg.
Bare en øvelse i hvor mange mennesker kan aktiveres i en opgave her på tråden ?Vi andre har jo prøvet os frem, og Lars Ð finder ikke den definitive klassiker, som han beholder til evig tid. fordi ens behov og interesser skifter over tid.
Lars D, gå nu ud og køb den klassiker du synes, lige i dag, og ikke den du tror du kan lide i morgen, for det er måske en anden.22. december 2013 kl. 15:05 #64886
holmen
456 IndlægFulvia Zagato i topløs udgave minder mig om Fiat Barchetta – sorry guys. Så hellere den originale – og i hvid. Og serie 1
22. december 2013 kl. 15:11 #64887
holmen
456 IndlægEller blegfis gul er også fantastisk – og så med tunet motor. Mums
22. december 2013 kl. 15:23 #64888
Peter Plys Karlsen
586 Indlæg“Bare en øvelse i hvor mange mennesker kan aktiveres i en opgave her på tråden ?”
Jah, tanken har da også strejfet mig…Lars D. mangler ikke noget andet end…? Nåh her må gættes…
Nu vi er ved alle disse gætterier…den der blå brødskæremaskine.?
Jeg tror ikke Lars D. mangler en bil sån´rigtig for alvor… og nu er det jo snart juleaften.
Julegave hmmmm? Hvad gir´man en mand, der har alt?…pisk?
Jeg starter med at give Lars D. en time hos Palle drengen : http://www.aktiv-clairvoyance.dk/
Vi må altså hjælpe Lars D. NU skal der ske noget. Vi må tænke anderledes – hvordan gir´ vi manden klarsyn …andre forslag?
22. december 2013 kl. 18:17 #64899
Lars D
127 IndlægDet er snart jul, jeg har en stor familie, der skal have gaver før jeg køber gaver til mig selv. Min arbejdsgiver synes heller ikke jeg har tid til at tage sydpå og kigge på bil lige nu hvor faktureringer skal færdiggøres, der skal varemodtages og gøres op.
Hvis nogen føler jeg spilder deres tid så er svaret ja. Men I er til gengæld ikke tvunget til at læse eller kommentere på denne tråd men jeg tror dog de kære site ejere hellere vil have lidt trafik på siden end stilstand.
At miste respekten for mig er så igen noget andet. jeg ved ikke om jeg har noget at miste, men jeg ved at den gængse opfattelse her på viaretro er nogenlunde sådan her:
1. Størst respekt nyder de der har en stor samling klassiske biler, dvs mere end en
2. Næststørst respekt nyder de der hele tiden køber og sælger klassiske biler, helst næsten inden de har kørt i dem
3. middel respekt nyder de der har en enkelt klassiker som de måske har haft i mange år og nidkært holder kørende.
4 Lav respekt har de der fornyeligt har indkøbt en klassisk bil. De skal ejer den et stykke tid før de stiger i rangordenen.
5. Ingen respekt har de der ikke ønsker at eje en klassisk bil men nøjes med at interessere sig for dem.
6. Absolut ingen respekt nyder de som ikke har en klassisk bil men gerne kunne tænke sig en, men ikke har fundet en der tænder lys i deres øjne og leder efter denne for tid til anden.Ego nyder jeg absolut ingen respekt og det lever jeg så med. Jeg har “all the time in the world”, Jeg er skam meget glad for de input jeg får af jer og de er taget under behandling. Hvis alt går vel er jeg på vej sydpå i januar måned
og så må vi se om jeg kan rykke op i respekt hirakiet.22. december 2013 kl. 18:33 #64900
Connoisseur
243 IndlægNej det har ikke noget med de punkter du beskriver. Der tager du helt fejl.
Respekt har intet med materielle ting at gøre.Det tab som du måske ville kunne få, og du har jo heller ikke brug fra mig, en total ukendt person for dig, ville være at jeg ikke tog det, som du skriver, seriøst.
Jeg prøver at få dig ud af busken.
Du skal lige læse det som jeg skriver i de 2 sidste linier.
Hvad kikker du selv på lige nu ?
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.